Pai

21 november 2018 - Pai, Thailand

Pai..ik twijfelde,  het was ‘de plek voor hippies’..toch hebben mensen ons verteld dat het echt een must is. Om er te komen moet je eerst een reis maken van 3,5 uur & 600/700 bochten door. Maar Wauw! een dorpje midden in de bergen met geweldige dingen om te zien! Er hangt een super relaxte sfeer met heel veel backpackers en er zijn ook echt super veel hippies inderdaad. Maandagavond zijn we naar de Pai Canyon geweest, wat een geweldig uitzicht! ‘S avonds lekker wandelen door het centrum met verschillende eetkraampjes. Dinsdag hebben we een tour gedaan: De witte budha bezocht, een uitzichtpunt bezocht met een adembenemend uitzicht en een grot bezocht wat een flinke wandeling was. Maar wauw wat een geweldige ervaring was dat! Op een bamboevlot gevaren door de grot heen en gelukkig liet onze gids nog wat spinnen zien haha. Hierna hebben we lekker gezwommen in een hotspring en zijn we als afsluiter weer naar de canyon gegaan voor de zonsondergang. De tour? Geweldig! Leuke mensen ontmoet en prachtige natuur gezien! De frisse ochtenden en avonden waren ook heel fijn.

De terugweg was een hel, de minivans waren uitverkocht voor die dag. Dus we gingen met het busje van de foto. 3 uur lang door alle bochten heen en met onze koffers op het dak...daar werd ik een beetje misselijk van.

Hoe gaat t met ons? Goed! We zijn nu weer terug in Chiang Mai voor het festival en de eerste week is voorbij gevlogen. Het reizen valt best zwaar en met dank aan de airco’s zijn we verkouden. Natuurlijk moet mijn rug ook even moeilijk doen. Maar wij doen gewoon alles wat we anders ook zouden doen en genieten samen volop van ‘t mooie Thailand!

1. Robbie:
    21 november 2018
    Jullien zijn toch Hip(py) and happenING?!
  2. Coby:
    22 november 2018
    Wat een gezellige boel daar en wat een mooi avontuur!