Van noord naar zuid Thailand

30 november 2018 - Koh Lipe, Thailand

Daar zijn we weer, op het mooie Koh Lipe. Chiang Rai viel ons tegen, geen sfeer, geen plek om gezellig een drankje te doen en superrustig. Wel hebben we op zondag een superleuke tour gehad met wat mooie tempels(daar heb k t nu wel mee gehad😅) en het drielandenpunt van Laos, Myanmar en Thailand. Maandag vlogen we dan eindelijk naar het zuiden, Phuket.

Phuket is echt overrated, duur en stinkt. We vonden het hier niks aan. we hadden hier maar 1,5 dag en hebben gewoon aan t dichtsbijzijnde strand gelegen wat megadruk was. We hadden even geen zin om op zoek te gaan naar de mooie stranden dus hebben het hierbij gelaten.

Toen hebben we de boot gepakt naar Koh Lipe, een piepklein eiland waar geen auto’s rijden en je binnen 20 min lopen aan de andere kant zit. De reis was 4 a 5 uur op een speedboat, gelukkig hebben we een reispil genomen en is t prima gegaan. Wauw! Koh Lipe heeft echt hele mooie stranden en we hebben een balkon met een geweldig uitzicht. Hier hebben we lekker niks gedaan aan ‘t strand.

Lekker genieten, maar dit verveelt natuurlijk snel. Daarom zijn we vandaag naar het onbewoonde eiland gegaan, 10 min met de boot. Een stijle wandeling op een lastig pad wat heel erg pittig was. Maar eenmaal boven heb je zicht op Koh Lipe, geweldig uitzicht, was het helemaal waard! Hierna is het extra lekker om dan te luieren aan het strand en de zonsondergang mee te pakken.

Met ons gaat ‘t prima! We hebben gelukkig heel goed weer☀️ gisteravond hadden we een kakkerlak op onze kamer wat dus een hele dramatische avond was, gelukkig hebben we de kakkerlak uit onze kamer weten te krijgen hahaha.

Nu zitten we lekker een cocktail te drinken en nemen zo nog een lekkere massage voordat we terug naar de kamer gaan. Morgenochtend vervolgen we onze reis naar Krabi/ Ao Nang. Koh Lipe was geweldig!!

1. Robbie:
    30 november 2018
    Jaloers!!!
  2. Frank:
    30 november 2018
    Ziet er super uit! Geniet ervan!😎😎